• BIST 9473.12
  • Altın 4098.06
  • Dolar 38.3177
  • Euro 43.6906
  • İstanbul 15 °C
  • Diyarbakır 23 °C
  • Ankara 19 °C
  • İzmir 20 °C
  • Berlin 19 °C

İsmail Beşikçi Hoca'ya sert yanıt

İsmail Beşikçi Hoca'ya sert yanıt
İsmail Beşikçi'nin PKK lideri Abdullah Öcalan dahil pek çok eleştiri içeren yazısına 3 gün sonra daha sert bir yanıt geldi. İşte Ferda Çetin'in o yazısı...

Katı bir inkarın, asimilasyonun ve devlet terörünün hüküm sürdüğü yıllarda, İsmail Beşikçi, yazdıkları ile Kürt kimliğinin ve bilincinin oluşmasına önemli bir katkı sağlamıştır. Kürdistanlı kadınlar, gençler, öğrenciler, gerillalar Beşikçi’yi böyle tanıdılar ve bunun için sevdiler. Beşikçi bu ilişkiyi kendi düşünceleri ve pratiği ile yarattı. Bunun bedelini de 20 yıl hapis yatarak ödedi.

Bugün aynı Beşikçi, büyük bir istek ve kararlılıkla bu ilişkiyi bozma faaliyeti yürütüyor. Üstelik bunu öyle gizli kapalı değil, açıktan ve periyodik bir şekilde yapıyor. İsmail Beşikçi’nin yazdıkları, artık bir bilim insanının eleştirilerini çoktan aşmış; “içeriden”, bir “dost”un önerileri olmaktan çıkmış, aleni bir düşmanlığa evrilmiştir. Deyim yerindeyse kırk yılda Kürt halkı ile kurulan dostluk bağları, bir kaç yıl içinde tuz buz edilmiş, Kürt halkının karşıtı bir pozisyona dönüşmüştür.

Beşikçi’nin siyasi faaliyet alanı

İsmail Beşikçi genel siyasetle ilgilenmiyor. Siyasetini PKK ve PKK’nin mücadelesi karşıtlığı üzerinden inşa etmeye çalışıyor. Beşikçi PKK’nin ideolojisini, politikasını ve pratiğini “eleştiri” adı altında karalıyor, kötülüyor; Kürt halkı ve diğer halklar nezdindeki meşruiyetini lekelemeye, anlamsızlaştırmaya uğraşıyor. Üstelik bu faaliyetini, devletin Kemal Burkay denemeleri, Barzani’nin Amed’e davet edilme amacına paralel bir çaba ile yürütüyor. Son yıllardaki yazılarına, röportajlarına bakıldığında, devletin “Öcalan’ı itibarsızlaştırma” faaliyetlerine en büyük katkıyı Beşikçi’nin sunduğu görülecektir.

Öcalan karşıtlığı üzerinden politika

Beşikçi, uzun yıllar devletin sürdürdüğü, “PKK’ye evet Apo’ya hayır”, ya da “Aposuz PKK” politikasını güncellemek istiyor. Kürt Halk Önderi Öcalan’ın esaret altına alındığı günden bugüne, bir tek gün Beşikçi’nin ağzından, “Öcalan bir halkın önderidir, özgürlüğüne kavuşmalıdır” gibi bir cümle çıkmamıştır. Aksine Beşikçi, PKK yönetimine Öcalan’la ilişkisini kesmesini, Öcalan’ı tanımamasını tavsiye ediyor. Kürt halkına, Öcalan’ın önderliğini reddetmesini öneriyor. Beşikçi’nin en büyük dostları ve en yakınındaki insanların ortak özelliği de Öcalan ve PKK düşmanlığıdır.

Karalama ve hakaret kampanyası

Beşikçi son on yılda yazdıkları ve konuştukları ile Kürt Halk Önderi Öcalan’a karşı düşmanca bir pozisyona girmiştir. Beşikçi, sömürgeci aydın psikolojisi ile ağzına geleni söylemekte, üstelik bu hakaretlerini saygı ölçülerini zorlayarak tekrarlamaktadır. Bu tespit, niyet okuma veya iddialara değil, Beşikçi’nin kendi konuştukları ve yazdıklarına dayanmaktadır.

Kürt Halk Önderi Öcalan ve PKK yetkilileri ise, Beşikçi’nin tüm saldırı ve hakaretlerine rağmen, bir tek gün saygısızlık yapmadılar. Onun aleyhine tek bir incitici, rencide edici söz sarf etmediler. Beşikçi, bu inceliği ve nezaketi de doğru okumadı.

Beşikçi’nin güçlü referansı: Aydınlık Gazetesi

Beşikçi, 1 Ocak 2014 tarihinde K.Post sitesinde, bu türden yazılarına bir yenisini ilave etmiş:

“Aydınlık Gazetesi, 16 Aralık 2013-24 Aralık 2013 tarihleri arasında 9 gün ‘İmralı’daki Öcalan Diyor ki’ başlıklı dizi yazı yayımladı. Bu yazı dizisine karşı, şimdiye kadar, Barış ve Demokrasi Partisi’nin, Halkların Demokratik Partisi’nin, Qandil’deki PKK ve KCK yöneticilerinin, Demokratik Toplum Kongresi’nin, bir açıklama yapmamış olmaları, bu yazı dizisine karşı bilmiyor, görmüyor, duymuyor tavrı izlemeleri dikkate değer bir durumdur. Bu yazı dizisine karşı Abdullah Öcalan’ın da açıklama yapması elbette önemlidir. Aynı zamanda gereklidir.”

Beşikçi, Aydınlık gazetesinde yazılanlardan hiçbir kuşku duymuyor. Buna göre Öcalan, sanki İmralı’da pazarlığa oturmuş gibi anlatıyor da anlatıyor. Beşikçi’ye göre Öcalan “devlete hizmet için geldim, ben devletin bir eriyim” dedikten sonra başlamış sıralamaya: “En iyi Türk benim, Türkçeyle yaşarım, bütün işlerimi Türkçeyle hallederim, Hakkari’ye Türkçe öğreteceğim, hem de İstanbul Türkçesini” demiş. Öcalan, “İran’da ve Irak’ta kullanacağınız güç oluruz…Talabani ve Barzani ilkeldir, ABD işbirlikçisidir, onlara saldırmamız için Genelkurmay’ın bir plan yapması yeterlidir” demişmiş.

Devamı için...

  • Yorumlar 35
  • Facebook Yorumları
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış
    ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    • Ali Alekli04 Ocak 2014 Cumartesi 15:59Benim yorumum

      Bu yaziya cok cesitli yorumlar yapilabilir ben bir tanesini simdilik yapacagim. Ben Aydonluk gazetesinin iyi niyetliolmadigini biliyorum, farz edelimki Aydonluk gazetesinin dedikleri dogru. O zaman su sonuc cikar:
      Demekki Ocalan o cevrelerin iddia ettikleri gibi basindan beri MITin yani devletin adami degildi. Olsa niye bu laflari etsinki? Simdi bu cevreler, basta Burkay olmak uzere bu halka cevap vermek zorundalar.

      Yanıtla (0) (2)
    • Azad04 Ocak 2014 Cumartesi 17:05Cok incitici ve gercekdishi bir yazi

      Cok acimasiz, cok talihsiz ve Beshikci kishiligine saldiriyi hedefleyen bir yazidir. Besikcinin son yazisini ben de okudum, oldukca gercekci bir yaziydi. Öcalan savunmalarinda ve sorgusundaki ifadeleri ichermesi üzerinden hareket edilirse, dogru kaleme alinmish bir yazidir. Kaldiki deflarca kez Türk ordusuna destek verip güneyi yikma planlarini sunmadi degil. Keza S. Tuncel'e ilishkin eleshtirisi de okumaya degerdir.

      Yanıtla (2) (0)
    • Hasan Turabi04 Ocak 2014 Cumartesi 17:14tedirgin

      Sayin ferda cetin sinirininden olsa gerek .. hoca ya hicte makul bir cevap vermemis.. ya hocanin anlatiklarini iyi okumamis yada.. en kestirme yoldan.. hocayi dusman ilan etmek olmus.. buna gulunur.. .kürd halkinin halk olmak tan kaynaklanan ulusal haklarini ve taleplerini.. kendi gurup ve sahsi cikarlari icin kullanmaya calisanlari.. kürdistan gencligi izliyor... iyiki daha hoca ayakta .. cunki onunla yetisenler .. ondan cok sey ögrendiler.. bu herkese hak olan bize de haktir..ve biz halkiz...bilime nuska yapmaya calismayin.

      Yanıtla (1) (0)
    • hüseyin renas04 Ocak 2014 Cumartesi 17:23ismail beşikçi

      beşikçi kürtlerinde bir devleti olmalıdır diyor..herkesin devleti olduğu gibi..bütün kürtler böyle diyor..bunun neresi ihanettir,ajanlıktır..pkk biraz eleştiriye açık olsun..biri pkk yi apoyu eleştirdi diye ihanetçi mi oldur..lütfen yapmayın..

      Yanıtla (4) (0)
    • Amedi04 Ocak 2014 Cumartesi 18:57Saldırma eleştiri değildir!

      Editörün Notu: Sayın yorumcu, aynı IP'den birden fazla isim kullanarak yorum yazdığınız için yorumunuz silinmiştir.

      Yanıtla (0) (0)
    • h.b05 Ocak 2014 Pazar 00:50sarı hoca

      idamın olduğu bir dönemde kürt hak ve özgürlüğü için hayatını ortaya koyacak anlama gelen söylemleri cesurca dile getiren birini eleştirmek okadar basitmiydi... bugün öcalanı eleştirdi diye bdp millet vekillerini eleştirdi diye kalkıp idam sehpasına koymanın anlamı yok. kaldıki sarı hocamız kürtlüğünüzü unutmayın diyor kürtçe konuşun diyor kaçakçı demeyin diyor onlar kürdistanın bir yerinden başka yerine giden kişiler kaçakçı demeyin diyor. ama yok öcalan eleştirirlmez bdp eleştirirlmez...

      Yanıtla (0) (0)
    • Haydar Eren04 Ocak 2014 Cumartesi 19:02Perincek 2

      Adamin biri bir kova alip okyanusa daldirmis etrafindakilere gostermis "bakin okyanusta balik yok" demis.
      Besikcinin elestirileride boyle anlamsiz ve bos.
      Amaci kurtlerin devlet kurmasi olan bir profesor tutar ayrintilari ile uluslararasi, turkiye genelinde ve Kurdistan boyutunda konulari analiz edip "boyle boyle yapilmalidir" der.
      Ama maksat kovada balik olmadigini ispat etmek oldugu icin, isi gucu Besikci tam bir dogu Perincek adami gibi davraniyor... ve bazi kurtler buna aldaniyor.

      Yanıtla (0) (0)
    • Malva04 Ocak 2014 Cumartesi 19:07PKK Kürtler değildir!

      Editörün Notu: Sayın yorumcu, aynı IP'den birden fazla isim kullanarak yorum yazdığınız için yorumunuz silinmiştir.

      Yanıtla (1) (1)
    • cezmi04 Ocak 2014 Cumartesi 19:46kritik

      Tabi ki herkes elestirilebilir. Ocalan da elestirilebilir, Besikci de . Ama Guclu gibi, U.Firat ve K.Burkay gibi Ocalani elestirdiginde insanin aklina su soru gelir' Bunlar simdiye kadar Kurdlere hangi mevzileri kazandirdilar"? Ayni sey Barzaniler icinde gecerlidir.Turkiye Kurdleri icin simdiye kadar ne yaptilar? Goren var mi bilen var mi beri gelsin.. Adam 15 yildir bi hucrede yasiyor. insan az elestirirken vicdanli olur. Besikcinin bi hayat gorusu var. kendisi bir sosyolog. Ocalan ise bi Politikaci , politika oyle duz bi yol degil.. Ferda C. tespitleri cok yerinde az bile soylemis.. saygilarl

      Yanıtla (0) (0)
    • mehmet salih gültekin04 Ocak 2014 Cumartesi 20:53beşikçi

      beşikçi nin demek istediği kürtler için farz olanlar dururken pkk nin daha çok sünnet olanları dillendirmesi onun zoruna gidiyor.beşikçi bu konuda haklıdır

      Yanıtla (0) (0)
    • Ali Kaya04 Ocak 2014 Cumartesi 20:54Besikci her zaman gercegin yanindadir

      Sayin Besikci her Zaman gercegin yanindadir. Sayin Öcalan ne diyor: Kürdlere Devlet gerekli degil.. peki ozaman niye 40 senedir Kürd genclerini KIRDIRDIN?... Ayrica diyorki, pratik olarak en iyi türk benim. Sayin Besikci ne diyor. Kürdler devletlesmeli. Kaldiki Besikcinin sadece bir kalemi var. Bence Kürdlerin Sayin Besikciye daha cok sahip cikmali..... saygilar

      Yanıtla (0) (0)
    • amedooo04 Ocak 2014 Cumartesi 20:54KEŞKELERLE YAŞAMAYALIM !!!

      Dil konusunda kesinlikle katılıyorum, sadece bir soru soracam SARI HOCA'ya...
      20 yıl yattın gerçekleri dile getirdiğin için, 20 yıl boyunca kürtçe öğrenemedin mi ?

      sen içerdeyken bize diyarbakır sokaklarında kürtçeyi lanetli bir dil diye kötülediler, hatta kürtçe bilmediğini söylemek büyük bir guru kaynağımızdı o zamanlar... Bizi asimile etmeye çalıştılar haklısın,kesinlikle haklısın. Ama bu saldırgan tavrın ne eğer siyasete gireceksen buyur gir ...

      Yanıtla (0) (0)
    • Rodi KARACA04 Ocak 2014 Cumartesi 20:56ANLAMI OLMAYAN YORUM

      yazar ismail besikciyi elestirirken once 20 yil kurd sorunundan hapiste yatsin sonra besikciyi elestirsin ki besikci herzaman için kurd sorununu gundemden dusurmedi apoya lider demedi diye bu kadar kotu yargisiz infaz olmaz senin yazini kiniyorum ki tamamini okumadim zaten girisin bile belli senin pkk bir zamanlar bagimsiliktan dem vururdu ama simdi demokratik cumhuriyetten dem vuruyor bunada politika deyipte yutturmaca oynamayin besikci herzaman bagimsiz kurdistan dedi simdide diyor demedigi tek sey halk onderi. yazik bu tur yazilara.

      Yanıtla (0) (1)
    • Rodi KARACA04 Ocak 2014 Cumartesi 20:57IKE HABER!

      sizler tarafsiz yayin yapiorsunuz ama bu cirkin bu tutarsiz yazilari nasil yayinliyorsunuz hayrete dustum dogrusu

      Yanıtla (0) (0)
    • h.b05 Ocak 2014 Pazar 03:03murat zinar

      ismail beşikçi de eleştirile bilir mesele burda eleştirilemez kılınan bdp ve apo dur. ismail beşikçiyi sırf onları eleştiriyor diye eleştirmek ve sırf eleştiriyor diye kalkıp hakaret edercesine türk kafası işte demek insafsızlıktır...

      Yanıtla (0) (0)
    • h.b05 Ocak 2014 Pazar 01:44amedooo haydar eren

      okadar iyiyseniz siz buyrun siyasete girin ...

      Yanıtla (0) (0)
    • Murat Zinar05 Ocak 2014 Pazar 02:13sahte dost

      Egemen ulus devleti iti ite kirdirtma politikasiyla yillarca Kürtleri bir birine kirdirtti. Simdide kürt dostu gecinen Türk Ismail besikci bunu yapiyor..

      Türk devleti tarihinin en derin krizlerinden birini yasiyor. Kürtlere düsen bunu keyifle izleyip krizi firsata cevirmek olmali. Ama dün Türk resmi idolojisinin temel tasi olan egitim kurumunun birinden ünvan Alan besikci ayaginin tozuyla Kürtlerin gündemini alt üst etmeyi basardi, helal olsun. Tam bir Türk akli Kürt dostu gecinen Türk Ismail yazinca elestiri, Birileri cevap verince tehdit oluyor imza kampanyasi düzenleniyor. Buda ayri bir konu.

      Yanıtla (0) (0)
    • Serhat05 Ocak 2014 Pazar 03:18Amed

      Bu yazi tamamen sacmaliklrla dolu. Besikcinin hic bir elestirisi dogru degilmi yani. O zaman soralim.

      1. Secilen Miletvekillerinin, yada Belediyebaskanlarinin kaci Kürtce konusuyor.

      2. Sizin politik hayatinizda kürtcenin yeri neresidir.

      3. Neden kürce politik yapilmiyor, neden secilmislere kürtce bilme kriteri getririlmiyor.

      Yanıtla (1) (0)
    • Hayri05 Ocak 2014 Pazar 07:07Olmadı hoca

      Öncelikle ne sn. öcalan nede pkk eleştirilmez değil elbette eleştiri olabilir fakat hocanın son yazısı eleştirinin ötesinde bir itibarsızlaştırma çabası özellikle barış süreci başladıktan sonra hocanın bu yönteme sıkça başvurduğunu görmekteyiz kürd tarafının başmüzakereci olarak gördüğü sn. Öcalana dönük bu itibarsızlaştırma çabası hocaya karşı soru işaretlerinin oluşmasına neden olmakta kürdler sürecin üzerine titremekte hocanın sürecin aktörlerine karşı fütursuzca tutumunu anlamak zor

      Yanıtla (0) (0)
    • Amedî & Malva05 Ocak 2014 Pazar 09:57Aynı Bilgisayar, Farklı Kişiler

      "Sayın yorumcu, aynı IP'den birden fazla isim kullanarak yorum yazdığınız için yorumunuz silinmiştir." diyerek her iki yorumu da silmişsin. Daha önce böyle bir uyarı yapılmış mı? Hayır!
      Aynı büroda çalışan farklı kişiler, aynı bilgisayardan bir yazıya ayrı ayrı yorum yapmışlar. Kurallara uygun. Ne var bunda?
      Editör, yaptığın tamamen keyfi bir şey! Bari bir tanesini yayınlayayadın..
      Çok üzüldük...

      Yanıtla (0) (0)
    • Medya terazi05 Ocak 2014 Pazar 13:22Serhat sana soralım

      Sen neden halen Köle statüsünde yaşiyorsun ? o kölecil statüden kurtulman için pratiki cabası olan Kürd Kurumlarıyla beşikçi arasında dağlar kadar fark war. otur istecilik çok kolay .Sizin gibiler we Beşikçinin de o mesele.. Otur istecilikden başka yaptığınız bi şey yok bari fedakarlık yapanlara saldırmayin eemi !

      Yanıtla (0) (0)
    • deniz kaya05 Ocak 2014 Pazar 13:43besikci

      elestiriye elestiri ile cevap vermis ne guzel, besikci elestirince elestiri oluyor ferda elestirince linç oluyormus, bana kalirsa besikcinin yaptigi elestiri dozuna karsilik ferda az bile soylemis umarim birileri cikar besikciye hakettigi tarzda elestiri yapar

      Yanıtla (0) (0)
    • Dijwar Qoserî05 Ocak 2014 Pazar 14:57Murit .....

      Değerli yorumcumuz, Hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

      Yanıtla (0) (0)
    • musa er05 Ocak 2014 Pazar 17:55kimse Beşikçi olamaz

      Beşikçiyi eleştirenler önce kürt davası için kaç yıl hapis yattıklarını söylesinler. ne kadar bedel ödediklerini söylesinler. Beşikçi kadar bedel ödeyin ondan sonra onu eleştirin.

      Yanıtla (0) (0)
    • ali giran05 Ocak 2014 Pazar 18:57yoruma ne gerk işe bak(!)

      İki gündür Ferda ya ve PKK ye söven söven e ama bu beyefendiler acaba KÜRTLER için bir taş atmış mı?FERDA BEŞİK Çİ Yİ DGM lerde savunurken nerde ne yapıyorlardı? SEÇim geldi ya gene "kullanacaklr" kürtleri ve sayın yorumcuları BEŞİK çi APo ya eleşltiri yazarken tarfsız mı? bakın gene seçimde BDP silip süpürecek siz de gene ağlayacksınız . Gİdip ROJAVADa çarpışsanıza olmaz değil mi? Gelip Şırnak otu biten köylüye ot taşıyın mücadele edemiyorsanız.

      Yanıtla (0) (0)
    • Hessen şirin05 Ocak 2014 Pazar 19:00taarfsız (!)

      İKİ gündür şunu anladım pkk ye Ferda ya sövmek serbest aleyhte yazılar yasak böyle mi olacak bu iş ayıp değil mi? sansür koymayın. Apo kim Beşikçi kim Biri Kürdistan ın 'önderi' diğeri bilim adamı zaten aleyh te yorum objektif olsa kimse ses etmeyecek.

      Yanıtla (0) (0)
    • bedo05 Ocak 2014 Pazar 20:20beşikçi onurumuzdur

      bu adeta bir linç yazısı olmuş.Sayın Beşikçinin sorularına önce cevap versin.Bühtan dolu bir yazı

      Yanıtla (1) (0)
    • yekbun05 Ocak 2014 Pazar 23:33sürü

      bırakın artık kürd halkı herşeyi görüyor.beşikçi hoca nın tırnağı olamayanlar kürdleri sisteme entegre etmeye çalişan ları beşikçi deşifre ettiği için bu kadar saldırgan oluyorlar. kürtler artık kendilerini pazarlayanlarıda beşikçiyide iyi tanıyor.beşikçi demek kürdistan demektir.biz beşikçiyede ve kürdistanada sahip çıkacağız.

      Yanıtla (0) (0)
    • Hasan Turabi06 Ocak 2014 Pazartesi 10:40Önder

      Burda bazi arkadaslarin sanki kavga oluyormus gibi illa taraf tutalim anlayisi cok yanlis.. ortada cok vahim iddalar var hatta kimsenin itiraz edemedigi kanitlar var... kimse eger bu yazilanlar dogruysa . .yani abdullah öcalanin böyle yaklasimlari olmussa baskanliktan istifa etmeli.

      Yanıtla (0) (0)
    • Medya terazi06 Ocak 2014 Pazartesi 13:34Oturisteciler

      Haqımız we halkımızdan başka kimse bizim onurumuz we öncülerimiz olamazlar. Halkımızın gasp edilmiş haqını almanın yolu we yöntemiyle pratik olarak mücadele werenlerden başka kimseye inanmiyoruz. Otur istecilik çok kolaydır.Kolaycıları oyuncağı elinden alınmış we ağlayarak el uzatanlara benzetiyorum

      Yanıtla (0) (0)
    • ali yılmaz06 Ocak 2014 Pazartesi 17:51artık yeter

      Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; büyük harflerle yazılan, hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

      Yanıtla (0) (0)
    • m.erkiran08 Ocak 2014 Çarşamba 02:35cevap

      Şimdi sormak gerekir, besikci olsun, burkay, sivan yada guclu diyelimki bunlar yanlis yada sizin dediginiz gibi dogru soylemiyorlar! peki kendi baskaninizin demeclerinidemi okumuyorsunuz, kendisi bizzat avukat gorusmelerinde demedimi en az 15 bin ic infaz var, guney kurdistana 2. israil demedimi, firsat verin engelliyeyim, onuda birak nevrozda yaptigi aciklamaya ne diyeceksiniz, amerikayi yeniden kesf edr gibi, islam kardesligini bize yeniden isitip yedirmeye calismiyormu o aciklamada, basina sizan ve milliyet gazetesine manset olan aciklamalarinida burkay yada besikcimi yapti.

      Yanıtla (0) (0)
    • m.erkiran08 Ocak 2014 Çarşamba 02:43devamla

      Nasil oluyorda sozde ulusal kurtulus mucadelesi lideri, kurtulmak istedigi somurgeci ulkenin istihbarat orgutune derki, Turkiyede tek kalmis milli deger mittir, el insaf yahu, biraz vicdan, dag baslarinda, mezarlarinin yerini bile bilmedigimiz, binlerle ifade edilen sehitlerimize sayginin geregi olarak, boyle birisini kendinize lider gorebilirsiniz ama gercek yurtseverlere ve tek derdi kurdistan olanlara, bunu ulusal onder diye dayatamazsınız.

      Yanıtla (0) (0)
    • BORAN BULUT08 Ocak 2014 Çarşamba 10:44ELEŞTİRİ

      Kimler eleştiriyi hak ediyor, PKK, Öcalan, Sabahat Tuncel eleştirilebilir. Onları eleştirenler eleştirilemezler mi? Beşikçiye katılmamak, yazdıklarını söylediklerini doğru bulmamak eleştiri midir? tehdit midir? Önce tuhaf bir şekilde mağdur yaratmak, mağdurun etrafında çember oluşturmak mı doğru olandır. Beşikçi Hocanın bu yazısında bahsedilmemiş ancak kitaplarındaki düşünce ve bilimsel özgürlük ile ilgili kısımlara bakıp kendinizi yeniden güncellemeniz tavsiye olunur. Bol izan dileklerimle...

      Yanıtla (0) (0)
    • Mihri Düz08 Ocak 2014 Çarşamba 11:10Acaba

      Beşikçiyi eleştirenlere ''önce gidin 20 yıl cezaevinde yatın sonra gelin Beşikçi yi eleştirin'' diyenlere sesleniyorum:Beşikçi Türk polisine, milyonların gözü önünde tokat atmışmıki Sabahat Tunceli eleştiriyor?....

      Yanıtla (0) (1)
Diğer Haberler
ÖNE ÇIKANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İlke Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 261 34 89