• BIST 9345.24
  • Altın 3939.758
  • Dolar 38.0546
  • Euro 43.1823
  • İstanbul 8 °C
  • Diyarbakır 13 °C
  • Ankara 2 °C
  • İzmir 14 °C
  • Berlin 11 °C

BDP Erdoğan ve Barzani görüşmesini protesto edecek

BDP Erdoğan ve Barzani görüşmesini protesto edecek
BDP, Başbakan Erdoğan'ın Diyarbakır'a geleceği ve Federal Kürdistan Başkanı Mesut Barzani ile görüşeceği gün protesto gösterisi yapacak.

BDP Diyarbakır İl Örgütü, Başbakan Erdoğan'ın Diyarbakır'a geleceği ve Federal Kürdistan Başkanı Mesut Barzani ile görüşeceği 16 Kasım günü protesto gösterisi yapacak. 

DİHA'nın haberine göre; Barzani'nin gelişinin Rojava'daki gelişmelerle ilgili olduğunu söyleyen BDP Diyarbakır Milletvekili Nursel Aydoğan Başbakan Erdoğan'a "Sizin propagandanızı Diyarbakırlılar dinlemeyeceklerdir. Diyarbakırlılar 'barış için ne yaptın' diye soracaklar" sözleriyle yüklendi.

BDP Diyarbakır İl Örgütü, açılış ve toplu nikâh töreni ile Federal Kürdistan Başkanı Mesut Barzani ile görüşmek için Başbakan Erdoğan'ın Diyarbakır'a geleceği 16 Kasım'a ilişkin bir karar aldı.

Konuya ilişkin BDPDiyarbakır İl binasında bulunan Vedat Aydın Konferans Salonu'nda geniş katılımlı halk toplantısı düzenlendi. Toplantıya BDP Diyarbakır Milletvekili Nursel Aydoğan, BDP Diyarbakır İl Eş Başkanı Mehmet Emin Yılmaz ve STK temsilcilerinin yanı sıra yüzlerce yurttaş katıldı. Saygı duruşunun ardından başlayan toplantıda ilk olarak BDP Diyarbakır İl Eş Başkanı Mehmet Emin Yılmaz konuştu. Yılmaz, Barzani'nin Erdoğan'ın çağrısıyla, seçim propagandası yapacağı bir günde Diyarbakır'a gelmesinin çok manidar olduğunu belirterek, Barzani'nin temel rolünün üçüncü kez ertelenen Kürt Ulusal Kongresi'nin toplanmasını sağlamak olduğuna söyledi. Barzani'nin iki milyon aşkın kişinin katıldığı ve Kürt halkı için tarihi bir öneme sahip olan 2013 Newroz'una davet edildiğini ancak katılmadığını söyleyen Yılmaz, "Barzani'ni Kürt halkının birliği için gerekli olan rol ve misyonu yerine getirmiyor. AKP'nin kongresine katılıyor, Başbakan'ın çağrısıyla geliyor" diye konuştu.

48687

Barzani'nin Rojava devrimine yaklaşımını da sert bir dille eleştiren Yılmaz, "AKP, Burkay'la Kürdistan'da kendisine bir zemin yaratmak istedi. Ancak bunda başarılı olamadı. Şimdi bunu Barzani üzerinden yapmak istiyor. Bu AKP'nin 2014 seçim politikalarının bir parçasıdır. Sayın Barzani AKP'nin bu kirli politikalarına alet olmamalı, Kürt halkının birliği için çalışmalıdır" diye belirtti. Yılmaz, 16 Kasım günü saat 12.00'de BDP Diyarbakır İl Örgütü binası önünde taleplerini dile getirecekleri açıklamaya katılım çağrısı yaptı.

'Böylesi bir dönemde gelişini eleştiriyoruz'

Yılmaz'ın ardından konuşan BDPDiyarbakır Milletvekili Nursel Aydoğan da, ilk olarak Kobani'de Heyv a Sor'a yapılan saldırıda yaşamını yitirenleri anarak sözlerine başladı. Başbakan Erdoğan'ın ve Barzani'nin Diyarbakır'daki görüşmenin Kürt halkı için sürpriz bir görüşme olduğunu söyleyen Aydoğan, "Şüphesiz ki Sayın Barzani'nin Türkiye'ye her zaman gelme koşulları vardı. Newroz'da Diyarbakır'a gelmeyen Barzani tam da Ortadoğu'da önemli siyasal gelişmelerin olduğu dönemde Başbakan'ın çağrısıyla Diyarbakır'a gelecek. Barzani'nin gelmesinin en önemli nedeni Rojava'daki son siyasi gelişmelerdir. Rojava'da dün itibariyle 82 kişinden oluşan bir meclis oluşturuldu. Bu meclis halkımızın demokratik özerklik modeline öncülük eden bir yönetimi açığa çıkaracaktır. Bize göre böylesi bir kazanımın Barzani tarafından alkışlanması gerekir. Böylesi bir süreci seçerek Diyarbakır'a gelişini eleştirmek istiyoruz. Keşke daha farklı bir dönemde gelseydi. Kürt Ulusal Birliği'nin sağlandığı bir dönem eş başkanlarımız ve seçilmişlerimizle birlikte halkımızla görkemli bir şekilde karşılasaydık. Ama şimdiki gelişi her Kürdün kafasında soru işareti bırakmaktadır" diye konuştu.

'Barzani'nin gelişinin tam Rojava'yla ilgilidir'

Rojava devriminin önüne Barzani ve KDP'nin engel oluşturmak istediğinin herkes tarafından görüldüğüne söyleyen Aydoğan, Rojava'ya yönelik ambargoda Barzani'nin de büyük bir yapının olduğunun altını çizdi. Salih Müslim'in de KDP tarafından engellendiğini söyleyen Aydoğan, "Barzani'nin gelişinin tam Rojava'yla ilgilidir. Sayın Barzani 'eğer Rojava'da bir adım atılacaksa bunda benim ağırlığım olmalıdır' diyor. Kusura bakma Sayın Barzani, Sayın Öcalan 20 yıl boyunca Suriye'de kalmıştır. Bugün Rojava'da Sayın Öcalan'ın çizgisi hakimse orada 20 yıllık bir emek, çaba vardır. Olanlar bütün bunların sonuçlarıdır. Bütün bu gelişmelere bir Kürt lider olarak siz de saygı duymak zorundasınız. Bunları görmezden gelerek siz Rojava üzerinde etkili olamazsınız. Kimin emeği varsa heykeli olacak olan da odur. Sizin Kürt bir lider olarak yapmanız gereken Türkiye'ye gelmek değil. Sizin yapmanız gereken Suriye'deki özgürlük devrimini bütün Kürtlerin kazanımı olarak alkışlamak ve selamlamaktır. Sayın Barzani'den almak istediğimiz ve duymak istediğimiz mesaj da budur" diye belirtti.

'Diyarbakırlılar 'barış için ne yaptın' diye soracaklar'

Başbakan Erdoğan'ın gelişine de değinen Aydoğan, "Başbakan Erdoğan'ın Diyarbakır'a gelip ne söyleyeceğini çok iyi biliyoruz. 'Biz İzmir'le Diyarbakır'ı ayırmıyoruz. İstanbul'da ne yapıyorsak Kars'ta da onu yapıyoruz' diyecek. Biz bunları duymak istemiyoruz. Bizim duymak istediğimiz tek şey var. Sizin yapmanız gereken şey yaptıklarını anlatmak değil. 90 yıldan beri yapılmayanlar konusunda öz eleştiri vermektir. 90 yıldan beri Kürdistan topraklarına yatırım yapılmamıştır. Sizin propagandanızı Diyarbakırlılar dinlemeyeceklerdir. Diyarbakırlılar 'barış için ne yaptın' diye soracaklar. Kürtlerin hak ve özgürlükleri, demokratik çözüm süreciyle bize yeni bir şey söylemeyecekseniz sadece açılış yapacaksanız. Kusura bakmayın Amedliler sizin yanınızda olmayacaklar. Sizin yanınıza Elazığ'dan Erzurum'dan, Bingöl'den otobüslerle taşınacak olanlar olacak" dedi.

  • Yorumlar 38
  • Facebook Yorumları
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış
    ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    • bakur13 Kasım 2013 Çarşamba 16:13bırakın artık yaw

      yazık günah yaw, adam devlet başkanı sıfatı ile geliyor. sözüm ona talimatsız hareket etmeyene ne denmeli. sizde açıkladınız demokratik türkiye için çalışıyoruz eeeee bırakın adam da gelsin ki size demokrat bilelim. çok yazmak istiyorum ama yazınca toplumsal hassasiyetten dolayı yazamıyorum.

      Yanıtla (0) (0)
    • welat parez13 Kasım 2013 Çarşamba 16:15?

      Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; büyük harflerle yazılan, hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

      Yanıtla (0) (0)
    • KURDE BENAV13 Kasım 2013 Çarşamba 16:15ÇIRA

      BDP Diyarbakır Milletvekili Nursel Aydoğanın biyografisini okuyunuz ve kim olduğuna bakınız. Barzaniyi zaten biliyorsunuz hemde bi bav u kale wıva. demek istediğim bir balkan göçmeni destanlaşmış bir kürt liderini eleştiremez, akıl veremez.

      Yanıtla (0) (0)
    • botan13 Kasım 2013 Çarşamba 16:21katılıyorum

      doğru ve olumlu bir karardır. bdp katılıyorum.

      Yanıtla (0) (0)
    • şerif şervan13 Kasım 2013 Çarşamba 16:39soğukkanlılık

      arkadaşlar, herşeye rağmen protesto yapılmazsa çok daha iyi olur. sayın barzanin mutlaka bazı açıklamaları olacak. kurt ve kürdistan konularaında çok hassasiyet gösteren bir lider. onun için beklemek görmek gerek. bdp ve diğer bazı parti ve örgütleri de ziyaret edecektir muhakkak.

      Yanıtla (0) (0)
    • ali merdan13 Kasım 2013 Çarşamba 16:43şaşırmışlar

      mesaja bakar mısınız; Sizin yanınıza Elazığ'dan Erzurum'dan, Bingöl'den otobüslerle taşınacak olanlar olacak'' diyor hanfendi! Senin saydığın iller Kürdistan illeridir dikkatini çekerim; yani demek istiyorsun ki Kürdistanın bdpliler dışındaki oluşum ve şehirlerin hepsi bu görüşmeyi destekliyor.

      Yanıtla (0) (0)
    • bedia boran13 Kasım 2013 Çarşamba 17:16Diyarbakır çıkarması

      Sayın Barzani, AKP Diyarbakır Büyükşehir belediye başkanı adayı olsun. Başbakan Diyarbakırı kimseye yedirtmesin

      Yanıtla (0) (0)
    • hasan turabi13 Kasım 2013 Çarşamba 17:24YETER

      gercekten yeter artik..biktik sizin bu dar parti ve grup cikar kavgalariniz... gelen bir kurd lideri... kürdistan icin savasmis.. seyh ahmet barzaninin yegeni.. mustafa barzaninin oglu... kürd ve kürdistan davasinda bir sembol.... öyle ikide birde .. araba ,farsa ,turke sikiskigi zaman kardesiz nutuklari atmiyor.... en zor kosullarda yinede .. uluslar arasi ve bölgesel baskilarda kürdlügunden ve ayri durusundan taviz vermiyor..... bdp sunu unutmasin... ya kürd halkinin gercek sorunlarina halka danisarak karar alir ve halkin hassasiyetlerini dikkate alir yada marjinallesir... dersimden selam

      Yanıtla (0) (0)
    • azadi13 Kasım 2013 Çarşamba 18:08protesto haklı

      rojavaya kapıları kapatan,milyonların katıldığı kürdün ulusal bayramı newroza,kardeş partisi bdp kongresine kaltılmayan sayın barzanini akp kongresine seve seve katılması,yaklaşan yerl seçimlerde acaba akp'ye ne kadar katkım olur diye gelen sayın barzanının ve erdoğanın protesto edilmesini destekliyorum.. bir halkın ve devrimin ozanı olarak dönmesi gereken sıwanında bir düğünde devlet protokulun önünde şarkı söylemesi şıwan için talihsizlik olacaklardır.. daha önce devtlet protokuluyla gelenlerin akibeti herkesin malumu..

      Yanıtla (0) (0)
    • sargon13 Kasım 2013 Çarşamba 18:09Kurde Benav'a

      İnsanların asaleti ne zamandan beridir soyları ile ölçülüyor. Yani babasını ve dedesini bildiğimiz daha asil ve soylu oluyorlar, göçmen olanlar ise daha az soylu ve asil oluyorlar, öyle mi? İnsan yapıp etmeleriyle değerlendirilmeli değil mi? Lütfen bu feodal kabulden kurtulun. İnsanın bir asaleti varsa o kendi elde ettiği bir şey olabilir ancak. çünkü herkes en az bizim kadar ve bir diğeri kadar uzun bir soy ağacına sahiptir. bilindiği üzere kimsenin soy zinciri bir yerde kopmuyor! Hassasiyet lütfen!...

      Yanıtla (0) (0)
    • märdini4713 Kasım 2013 Çarşamba 19:26ser sera ser cawa kek mesut

      yeter artik kürt halkinin ulual mücadelesini türkiyelilestirmekle mesgulsunuz hdp

      ve es baskanlari Kemalist Tuncel ve kürkcü size mübarek olsun.

      bari kürtlügünden hic bir Zaman taviz vermeyen Sayin barzaniyi rahat burakin.

      Sayin barzani her Zaman amacinin birlesik bagimsiz Kurdistan oldugunu söylemektedir.ya siz?ulus devleti savunuyorsunuz,bayrakla,sinirla sorunuzun olmadigini beyan ediyorsunuz,birde utanmadan barzaniyi protesto yürüyüsü organize ediyorsunuz edi bese

      bdp disinda kalan ve kendisine yurtseverim diyen bütün kürt olusumlari sivil toplum örgütleride barzaniye destek yürüyüsü or

      Yanıtla (0) (0)
    • Muzaffer Saglam13 Kasım 2013 Çarşamba 19:29BDP'nin yaptigi provokasiyondur!

      Ben bunun gibi baska da hicte guzel bir baska haber bulamiyorum. Cunki simdi hem Turkiye genelin'de ve hemde Kurdistan bolgesin'de bir baris sureci devam etmektedir ve tabiki Kurd sorunun cozumu icinde bir caba sarf edilmektedir. Iste bence bu surecin boylesine baris sureci icinde devam edebilmesi icin bence caba sarf edilmesi gerekir. Oysaki malesef BDP'liler Kuzey Kurd sorunun cozum surecini sadece Imrali ve Kandil'ê havale etmis durumundadir. Iste bunun icinde Dunya da hjic kimse BDP'yi ciddiye almiyor. Oysaki Guney Kurdistan basta Amerika olmak uzere Dunya'da cok ulkeler ilen iliski

      Yanıtla (0) (0)
    • derdan elegez13 Kasım 2013 Çarşamba 19:42bar zani, caran nezani

      sayın barzani ve ailesine ilişkin yersiz yorumları doğru bulmuyorum. ama yine aynı barzaninin 90'larda iyi bir sınav vermediğini hatırlatırım. konuşulması gereken akpedir. akpe barzani ve uzantılarını seçim malzemesi yaparsa asıl utanç oradadır. barzani, mustafa barzaninin oğlu olduğunu, malesef rojawada gösteremedi, konferansla gösterecek inşaallah. ama akpenin seçimler için satamayacağı değer yoktur.

      Yanıtla (0) (0)
    • welat parez13 Kasım 2013 Çarşamba 19:49?

      değerli yorumcular,kimin ne elde ettiği apaçık ortada...kürtlerin azılı düşmanlarına bile sayın diyenler söz konusu sayın berzani olunca kin kusuyorlar...durup düşünün....

      Yanıtla (0) (0)
    • Kürde bedava13 Kasım 2013 Çarşamba 20:14Jı bo biraye sargon

      Mesele asalet meselesi değil kardeşim. Mesele ateşin düştüğü yeri yakması meselesidir. Kürt olmayan biri asla bu sorunu birkürt gibi algılayamaz. Bu eşyanın tabiatına aykırıdır. Dolayısi ile birileri ideolojik problemlerini ve sekter duygularını bizim üzerimiZden hal yoluna gitmemeli gidememeli. Biz kürdün ve bundan kaynaklı problemimiz var. Bu problemin emekçilerini de birilerine kurban etmeyiz. Saygılar.

      Yanıtla (0) (0)
    • mamoste13 Kasım 2013 Çarşamba 20:33bdp kendini bitiriyor

      pkk ve bdp çevresi kendilerinin dışında aktör istemiyor..

      Yanıtla (0) (0)
    • şırnak13 Kasım 2013 Çarşamba 23:01lütfen oyuna gelmeyelim

      bu benim ikinci yorumum olacak, evet bdp şu anda duygusal hareketle barzaninin gelişini akp nin seçim probagandası olarak kullanacağını düşünüyor .Evet bunuda yapacaktır ama kürtlerin yapacağı sokaklarda barzani 'yi protesto etmek olmamalıdır .barzani ve şiwan perveri bütün kürtler yüreklerinde değerlendirsinler.sandıkta gerekeni yapsınlar.ama sakın ola akp nin istediği hatta olması için dua ettiği protestolara girişmeyelim.mantıklı düşünelim .unutmayalım bugüne kadar kürtlerin kazanımlarına baktiğimiz zaman gözle görülür kazanımlar barzani tarafından kazanılmıştır.bazen böyle davranma gere

      Yanıtla (0) (0)
    • cemal akyol13 Kasım 2013 Çarşamba 20:35kim kimi istemiyor

      nursel aydoğan mahabat kürt cumhuriyetin'de doğmuş kurdistan için sırf ailesinden 39 kişiyi şehit vermiş kurdistan başkanı mesut barzani'yi amed'te görmek istemiyor eyvah eyvah ne günlere kaldık biji kurdu kurdistan

      Yanıtla (0) (0)
    • azad13 Kasım 2013 Çarşamba 21:15kurde benava

      haklısın kardeşim ideolojik kaygılarını milli bilincin önünde tutan vede kürt olmayan kendisi kardeşi babası ailesi etkilenmemiş insanlarla aynı yolun yolcusu değiliz. ve de onlar şivanın ve barzaninin kürtlüğünü test edemez.

      Yanıtla (0) (0)
    • Medya terazi13 Kasım 2013 Çarşamba 21:17Doğrusu BDP haksız değil !

      Kürd siyasi hareketin özel dawetiyle Kürd Milledinin "ulusal bayramı NEWROZ" A gelmeyecek, Kürd ulusal GONGRE -sini habire bilinmezliğe erteleyecek bir Kürd lider ona gelmiyor buna gelmiyor ama, türk başbakanın her dawetine güle oynaya geliyorsa Kürdler isyan edmesin de ne yapsın ?

      Yanıtla (0) (0)
    • şırnak13 Kasım 2013 Çarşamba 22:42oyuna gelmeyelim

      bdp nin protesto kararını kesinlikle doğru bulmuyorum.bunları yazarken bugüne kadar sadece bdp ve daha önceki partilere gönülvermiş biri olarak yazıyorum.sakınha akp nin bu oyununa gelmeyelim,akp nin istediğide bu noktada tamda budur .şiwan ,ve barzaninin protesto edilmesi kimin işine yarayacak .Buşahsiyetlerin hataları olmuş olabilir ama unutulmamalıdırki bunlar bütün kürtlerin gönüllerinde taht kurmuş şahsiyetlerdir.kürdü kürde kırdırmak sonrada bıyık altından gülmek isteyeceklerdir .uyanık olalım birlik olalım lütfen bu oyuna gelmeyelim.her biji gele kurd.

      Yanıtla (0) (0)
    • salih13 Kasım 2013 Çarşamba 23:04bdp

      bdp nin barzani siyaseti boş bir siyaset.vazgeçsinler. yoksa kürtleri kaybederler.

      Yanıtla (0) (0)
    • Medya terazi14 Kasım 2013 Perşembe 01:51Kürt geçinenlere

      BDP 'yi susturmaya çalışacağınıza,gücünüz yetiyorsa gasp edilmiş haqınızın iadesi için akepeyi susturun !

      Yanıtla (0) (0)
    • aintap14 Kasım 2013 Perşembe 04:52büyük fotoğraf

      ne protestosu ya yapmayın.. varsın akp barzaniyi seçim propagandası olarak kullandığını düşünsün. bence mesut barzani de artık siyaseti çok iyi bildiğini düşünüyorum. tüm bu hareketler belki de kürdistanı da bağımsızlaştıracaktır. kak mesut bunu düşünüyor olabilir türkiyenin onayını almış bir barzani daha erken bağımsızlık ilan edebilir. neden olmasın...

      Yanıtla (0) (0)
    • bawer14 Kasım 2013 Perşembe 08:37baweri

      kim oluyorsunda kürdlerin adına siyaset yapıyorsun.. sizn gibi kürd ve kürdistan sorunu ile alakası olmayan ulusalcı militarist kemalist birilerini başımıza siyasetci diye getirenlerin bir gün kaybedecegini unutmasın.

      Yanıtla (0) (0)
    • Misafir14 Kasım 2013 Perşembe 09:07Azadi

      Bdp ye sesleniyorum barzaniyi eleştirerek elinize ne geçecek sadece batı daki Türklerin mhp ekmegine yağ sürer serok barzai baskan sıfatı ile geliyor tüm yurtsever kürtler onu kucaklamalidir bdp nin tavrı ile ilgili yazılacak cok şey var ama neyse

      Yanıtla (0) (0)
    • fesih kaya14 Kasım 2013 Perşembe 09:45okuyun hepiniz

      hepiniz yorumlarınızı okuyun. yapılmak istenen yapılmış işte bölük pörçük oldunuz birbirinize girdiniz. işte en iyi politikayı hep türkler yapmıştır yapacaktır bizide bu hale düşürecektir. çünkü kürt tarih boyunca tüm bunları yemiştir

      Yanıtla (0) (0)
    • SELEMAİ OĞUR14 Kasım 2013 Perşembe 09:47kürt siyaseti

      Barzani asla kürtleri satmaz.bunu herkes böyle bilsin.kemalistlerin kuyruğuna takılan kürtler bunu iyi bilsin.

      Yanıtla (0) (0)
    • aydın14 Kasım 2013 Perşembe 10:35yazık olur

      Anlamaya calisiyorum: 1- Neden Güney Rojavaya sinirlari kapali tutuyor? 2- Neden kürt ulusal konferansi erteleniyor? 3- Neden barzani BDPnin davetlerine degilde AKPnin davetlerine bizzat kendisi gidiyor? 4- Sivan Perwer neden AKPnin cagrisiyla Amede gidiyor? Sorular cok, yanitlari ise önümüzdeki haftalarda netlesecek..

      Yanıtla (0) (0)
    • Nurhak14 Kasım 2013 Perşembe 10:50haddini bilmek

      Yazık, çok yazık, Kürtlerin oyu ile vekil olmuş bir Bursalı bayan, Bir bir Kürt liderini Bir Kürt Vilayetine sokmamaya çalışıyor. Ve bazı Kürtlerde buna alet oluyor. Bu ne yaman çelişki

      Yanıtla (0) (0)
    • baran yılmaz14 Kasım 2013 Perşembe 11:28yapmayın be

      yapmayın ya bunu kim kimi kimin ülkesinde protesto ediyor sayın barzani kendi ülkesine geliyor böyle değerlendirin bekleyin bakın bakalım sayın barzani ne diyecek neler yapacak sabredin olumsuzlukların tepkisini peşmerge kardeşlerimiz koyacaktır oradaki aydınlar koyacaktır merak etmeyin kocaman çiçeklerle karşılayalım hemşehrimizi bize bu yakışır emin olun onu gönlünde de büyük bir amed sevgisi vardır sabır sabır unutmayalım biz güçlüyüz gücümüzün farkına varalım kompleks yapmayalım

      Yanıtla (0) (0)
    • star wan14 Kasım 2013 Perşembe 13:33faydası ne olacak protestonun?

      Kürtlerin adını uluslararası resmi ilişkilerde temsil eden tek şahsiyet Barzani ve siz kalkıp onu protesto edeceksiniz.Peki protesto edince elinize ne geçecek faydası ne olacak.protesto yerine onunla görüşmeye çalışıp işbirliği yapmanın orta bi yolunu bulmaya çalışsanız daha iyi olmaz mı?

      Yanıtla (0) (0)
    • lorin14 Kasım 2013 Perşembe 13:48çok şey değişti

      Bundan on yıl kadar önce Güneyli kardeşlerimiz bize hepimiz biriz derlerdi... aradan geçen bu yıllar oranın zenginleşmesi ve kurumsallaşmasından sonra algılarınında değiştiğini bir kopuş yaşandığını ne yazık ki üzülerek görüyorum....Bu noktadan sonra diğer parçalar Barzani ve Kürtleri için ancak baş ağrısıdır

      Yanıtla (0) (0)
    • salih14 Kasım 2013 Perşembe 16:00bayrak

      bence ortalığın okadar velveleye verilmesini gerektiren bir durumu yok sakin kafayla gelişmeleri izleyelim yapılacak davet resmi bir davet ve karşılama bir kürdistan bayrağı olacakmı iki ey rakip okunacakmı gelen kürdistan federal cumhur başkanı bunlar yapılmaz ise eğer sayın erdoğanın hala sayın barzaniyi aşiret lideri olarak gördüğünün işareti olcaktır.malum şimdiye kadar erdoğanda federal kürdistan cumhurbaşkanı sözü işitilmedi.

      Yanıtla (0) (0)
    • Mehmet seyit genç14 Kasım 2013 Perşembe 20:48Başkan Barzaniye Saygısızlık etmek

      Kemalizmin lokmalarını midesinde eritenlerin,Kürtler adına konuşurken önce sofrasında oturdukları Kurtlara baksınlar.

      Serok Barzani Kürtlerin ulusal Lideridir,ona karşı yapılacak en ufak saygısızlık Bdp,yi Kürdistnada bitirir.

      Mhp,nin yapamadığını bdp yapmaya çalışıyorsa,bdp nin kürtlüğü ve demokratlığı sorgulanmalı..

      Yanıtla (0) (0)
    • bozo14 Kasım 2013 Perşembe 21:31protesto olmasın

      tamam barzaniciler protesto olmasın ama şununda yanıtını versin barzani ve şıvan 1. rojova kapısı neden kapatıldı 2. salih Müslimi neden kuzeye alınmadı 3. konferans neden ertelendi 4. bay barzani suryedeki özekliğe niye karşı bunlara doyurucu cevap veremeyen kim olursa olsun protestotu hak ediyor bir şey daha barzani ailesinin yaptıkları ayrı barzani ayrı değerlendirilmeli

      Yanıtla (0) (0)
    • bozo14 Kasım 2013 Perşembe 21:39yalçın akdoğan

      bdp yi yerden yere vuranlar yan haberde erdoğanın danjşmanı yalçın akdoğanı bi okusalarmı acaba

      Yanıtla (0) (0)
    • bozo14 Kasım 2013 Perşembe 22:20Türk Yazarlar

      barzanici takımı hiç türk yazarları okumuyor herhalde 10yazar okudum hiç biri barzaniyi sizin gözünüzle görmüyor ve bence barzaninin ne yapmak istediğini çok güzel çözmüşler

      Yanıtla (0) (0)
Diğer Haberler
ÖNE ÇIKANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İlke Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 261 34 89